Behov for akut tid samme dag
Ved AKUT opstået sygdom, der kræver vurdering samme dag, bedes du ringe om morgenen fra 8.00-8.30.

Tidsbestilling
Hvis du ønsker at bestille tid til konsultation eller videokonsultation foregår det nemmest via selvbetjeningen her på siden eller via appen ”Min Læge”. Du kan også ringe til klinikken mellem kl. 9 og 12.
Vi bestræber os på at overholde den planlagte tid. Der er afsat 10-15 minutter til planlagte konsultationer. I dette tidsrum skal der foretages undersøgelse og optages journal. Der skal evt. udskrives en recept, sendes en henvisning og/eller bestilles blodprøver.
For at vi kan behandle hvert enkelt problem seriøst, beder vi om forståelse for, at der kan være behov for at booke en ny tid så der kan være tid til at hvert problem behandles seriøst.
Vi beder dig vise hensyn over for de patienter, der har tider efter dig og vi beder dig samtidigt have forståelse for at der, i en lægeklinik, kan opstå akutte situationer som medfører ventetid.

Akut og uopsættelig sygdom udenfor klinikkens telefontid
Når du ringer til klinikken udenfor telefontiden, bliver du af telefonsvareren vejledt i, hvordan du skal forholde dig, hvis du ringer om akut og uopsættelig sygdom, som ikke kan vente til næstkommende åbningsdag.
Se mere her:
Vikarlæger på klinikkens lukkedage og ved behov for akut kontakt på hverdage 14-16
Brug af lægevagten

Klinikkens akutnummer
Udenfor telefontiden vil der i klinikkens åbningstid altid være mulighed for at komme i kontakt med os på vores akutnummer:
21 96 40 55.
Når du benytter akutnummeret blokeres telefonen for andre, der måtte have behov for at komme igennem.
Derfor bedes akutnummeret udelukkende benyttes, hvis opkaldet på ingen måder kan vente til den almindelige telefon er åben igen – eks. ved akutte tilstande, der kræver tilsyn samme dag.
Akutnummeret er IKKE til almindelig tidsbestilling og bestilling af fast medicin.